2013年2月24日星期日

nike høy topp sko bred vinne alle de tingene

nike free sko smilte og sa: "I dag, trenger du ikke vet hva, de gutta ikke bare beleiring vi også uhøflig bemerkninger til oss, kan svelger holde tilbake den dårlige så du hevnet henne, hun er en stygg lukt spytte endelig det ut!""Å, så ah, jeg hadde ingen hjerne Lu Yan hvor plutselig forandret ... Hei, Lu Yan du stirrer på meg hvorfor? Jeg ikke si dette er ikke bra, som om du har en personlighet jente jeg også Jeg likte det, hva ordene sier, veldig bra, veldig sant! "nike Han lo," som du sier hva kravene er oppfylt, er det ikke sant? "

Lu Yan hørte dette, men det er en av hennes faste, lubben bryster, sa: "Selvfølgelig, når Lu Yan sa en løgn nike sko på nett du ikke ville ha meg til å gjøre den tingen du rett? har privat egen chat ah, så mange mennesker til stede, er du ikke redd for frodig spise eddik, jeg beklager det er ikke nok! "

nike sko norge Hey smil: "Lu Yan jente, tror du for mye" pause, så sa han: "Faktisk, mine skitne klær og akkumulering av de to dagene, kan du hjelpe meg vaske det sokker og? sko, undertøy No ... hvordan gjør du par ansiktsuttrykk? du denne følelse av forpliktelse ikke, ah, bare sa hva kravene vil bli fornøyd med meg! "

没有评论:

发表评论